Jaarverslag 2018 – Bewonersvereniging Space-S

Al ben je alleen maar lid van de vereniging, […] dan nog ben je een belangrijke schakel in het geheel.

2018 is een bewogen jaar geweest voor de vereniging. Zowel achter als voor de schermen is dusdanig veel veranderd. In dit jaarverslag kunnen jullie alles over deze veranderingen lezen.

Het jaarverslag is weliswaar geschreven door de workspaces en zo kan je misschien stellen, de meest actieve en betrokken bewoners. Op een bepaalde manier is dit vooral hun verhaal, maar zij kunnen hun werk alleen doen doordat ze daar van jullie (de bewoners) de ruimte voor krijgen. Al ben je alleen maar lid van de vereniging, reageer je ooit een keer op een behulpzame manier op een bericht via de Facebookgroep of deel je jouw mening over SPACE-S tijdens één van de activiteiten, dan nog ben je een belangrijke schakel in het geheel en werk je mee om dit kleine stukje Eindhoven ook tot ons kleine stukje Eindhoven te maken.