Gaat er iets stuk na de onderhoudstermijn? Dan kun je dit melden bij Woonbedrijf of Vestide:
- Via internet: www.woonbedrijf.com
- Per telefoon: 040-2 43 43 43 (tijdens kantooruren van Woonbedrijf)
Bij spoed buiten kantooruren kun je dit nummer ook bellen. Je wordt dan doorgeschakeld naar Alert Services.
Reparatie met spoed
Voor een spoedreparatie is Woonbedrijf 24/ 7 bereikbaar. Bel naar Woonbedrijf via 040 – 243 43 43 of naar Vestide via 040 – 297 93 80.
Reparatie door andere bedrijven
De meeste reparaties doet de Bouwservice van Woonbedrijf zelf, maar voor een aantal zaken schakelen ze een ander bedrijf in. Je mag die reparaties natuurlijk via Woonbedrijf regelen, maar het is sneller als je meteen het bedrijf belt:
- Raam repareren – bel Verbo: 040 – 245 56 55
- Riool of afvoer ontstoppen – bel C.O.R.: 040-283 60 43
- Lift repareren – het nummer staat in de lift
- Cv of verwarming repareren – het nummer staat op de cv-ketel
Reparaties door Woonbedrijf en Vestide
De Bouwservice van Woonbedrijf staat voor je klaar! Je kunt online of telefonisch een reparatie aanvragen bij Woonbedrijf of Vestide.
Als jij woont in een appartement, loft of een woon- werkcombinatie:
> Reparatie voor je woning of een algemene ruimte online aanvragen
Of bel op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur: 040- 243 43 43.
Als jij woont in een studentenkamer of studentenstudio:
Of bel op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur: 040 – 297 93 80.
Kleine reparaties
Kleine reparaties in huis doe je zelf. Geen zin in? Je kunt ook kiezen voor het Onderhoudsabonnement. Woonbedrijf voert dan dan ook een aantal kleine klussen voor je uit, die je anders zelf zou moeten doen. Handig, als je zelf niet zo handig bent!
Lees meer over het Onderhoudsabonnement.
Als je een studentenkamer- of studio huurt, hoef je dit abonnement niet af te sluiten.